Alergie na antibiotikum Sumamed

Alergie na Sumamed u dítěte je považována za jeden z projevů nežádoucích účinků, které se často vyskytují v poslední době. Existuje několik variant změn v těle: od vyrážky po angioedém. Při identifikaci příznaku nesnášenlivosti vůči léku je důležité zastavit užívání a začít odstraňovat vzniklé komplikace. Je-li to nutné, nahradí léčbu infekcí antibiotiky Sumamed analogem.

Jak identifikovat nesnášenlivost

Sumamed je považován za zcela běžný v léčbě mikrobiálních infekcí, protože má široké spektrum účinku. Po jedné dávce v těle po 12 hodinách se vytvoří potřebná koncentrace. V pediatrické praxi je dovoleno předepisovat Sumamed pouze od 6 měsíců ve formě suspenzí. Lyofilizáty pro injekce jsou povoleny od 16 let. Sumamed je silné antibiotikum, a proto je možné, že se alergie neobjeví pouze u dětí, ale také u dospělých.

Většina alergických reakcí na Sumamed se jeví jako:

  • Papulární erytematózní vyrážka;
  • Kopřivka;
  • Otok Quincke.

Většinou se však dítě může stěžovat na zažívací problémy. Dospělí mají často poruchu v křesle ve formě průjmu, zvracení, narušeného spánku a všeobecného neklidného chování. Pokud se projeví reakce organismu, je důležité přestat pít Sumamed co nejdříve a poraďte se s lékařem.

Sumamed je předepisován častěji pro anginu pectoris. Kurz je dostačující pro 1 vstupné denně, po dobu 5 dnů. Pokud po léčbě není účinek pozorován, pak by měl být proveden nátěr s kulturou na identifikaci mikroflóry a rezistence na antibiotika, pro výběr analogu Sumamed.

Nežádoucí účinky

Alergie u dětí na Sumamed častěji ve formě vyrážky. Vyrážka se může objevit již 1 den po užití přípravku Sumamed. Obvykle je Sumamed předepsán ve spojení s jinými léky, a proto, když se na kůži objeví skvrny, může to také znamenat, že složky jiného léku jsou netolerantní. Vyrážka na Sumamed může být nejen na kůži, ale také na sliznicích. Vzhledem k povaze vzhledu jsou primární a sekundární (re-objevil nebo transformován).

Alergická kopřivka - dermatitida, vyznačující se výskytem zploštělých světle růžových puchýřů, mírně zvednutých nad kůží. Tyto vyrážky, podobně jako popáleniny kopřivy, jsou doprovázeny silným svěděním. Může se projevit nejen jako reakce na dráždivé, ale také jako příznak určitého onemocnění těla.

Quinckeův edém nebo angioedém je spíše závažným příznakem alergického projevu na Sumamed. Pacient má zvýšený výskyt určitých částí těla (zejména obličeje nebo končetin). Nebezpečí takového znamení je, že vývoj je rychlý a může rychle vést k asfyxii.

Co dělat

Pokud byl přesto zaznamenán případ nesnášenlivosti vůči Sumamed, je důležité přestat jej používat a co nejdříve kontaktovat nemocnici. Antibiotika pro léčebné účinky by měla být opilá. Před tím, než skončí, budou antihistaminika předepsána pro vyrovnání alergií. Pouze lékař rozhodne, jak léčit alergii na antibiotikum Sumamed, nezávislý výběr léků je nepřijatelný, protože to může jen zhoršit stav.

U dospělých se stává alergie na Sumamed méně často. Většina pacientů tvrdí, že se obávají průjmu, nevolnosti, zvracení a bolesti břicha. Méně často se zaznamenávají další změny. Zdraví je velmi důležitým faktorem kvality našeho života. Proto, v případě jakýchkoliv nežádoucích příznaků ve formě alergie při užívání určitého léku, zejména antibiotika Sumamed, je důležité včas konzultovat odborníka.

Našli jste chybu? Vyberte ji a stiskněte klávesy Ctrl + Enter

Alergie na dospělé

Lékař říká, že jsme na Sumamed alergičtí (nálezy byly učiněny telefonicky). Objevil se na čtvrtý den nemoci s teplotou až 38,7 do 12 hodin po užití antibiotika. Vyrážka - tvrdý obličej, záda, hrudník, v tříslech. Sotva znatelné - na nohách.

jsme alergičtí na sumamed. projevuje se jinak. Chápu, že pijete Samamed z některého z ORL onemocnění?

S hrdlem nemáme žádné problémy. Pouze vysoký T. http://www.2006-2009.littleone.ru/showthread.php?t=749981page=2. Měli jsme dvakrát alergii a lékař řekl, že je to nejbezpečnější antibiotikum.

A jaká byla vaše reakce?

máme zvláštní projev alergie. náš nos je oteklý a v hrdle se objevují bílé "houby", na žlázách, uvnitř. a další tváře zčervenaly.
Nečetl jsem celé téma, ale uvědomil jsem si, že vaše zuby lezou. Vypili jsme zuby NUROFEN dětem. jak zvláštní je to od zubů psát antibiotikum.
a trysky, které jste byli transparentní? Jaká je voda? když naše zuby vždy tekly vodou z nosu. ačkoli taková teplota nebyla, ale 37,5 se stalo.
Pochybuji o tom, že je třeba sčítat.

Když je můj nos opuchlý venku - vypadá to jako Quinckeův edém - celá tvář se jako dítě otekla. A vůbec jsme neměli snot. Nechtěl jsem antibiotika, ale doktor řekl - nutně.

Zdá se, že nejbezpečnější antibiotikum je v současné době považováno za flemoxin solyutab. Slyšel jsem to od jednoho lékaře. Prostě to pili po dobu 5 dnů. vzal teplotu přes noc, a byl u konce 39. Sumamed nebyl nikdy přijat, ale slyšel jsem, že to bylo jistě dost silné antibiotikum. Poraďte se se svým lékařem o flemoxinu.

Řekl pít suprastin. Pokud jde o zkušenosti, stále „vedla“ mého manžela.

Lékař říká, že jsme na Sumamed alergičtí (nálezy byly učiněny telefonicky). Objevil se na čtvrtý den nemoci s teplotou až 38,7 do 12 hodin po užití antibiotika. Vyrážka - tvrdý obličej, záda, hrudník, v tříslech. Sotva znatelné - na nohách.

Narazil někdo?
Nejstarší dcera je přesně stejného odpadu na Sumamed.
Existuje mnoho dalších dobrých léků, není nutné brát Sumamed.
Proč Váš lékař předepisoval antibiotikum tak brzy a při takové mírné teplotě?
Nebo spoustu příznaků?

Lékař říká, že jsme na Sumamed alergičtí (nálezy byly učiněny telefonicky). Objevil se na čtvrtý den nemoci s teplotou až 38,7 do 12 hodin po užití antibiotika. Vyrážka - tvrdý obličej, záda, hrudník, v tříslech. Sotva znatelné - na nohách.

Narazil někdo?
Jo, bylo to tak. Ne tak moc, ale vypadá to velmi podobně. Mám podezření, že to není Sumamed sám, ale sirup. Protože nás nese ze všech sirupů (Nurofen, Panadol, Erespal, atd.), Ale ze všech různými způsoby. A tolik jen z Sumamed. Alergie na kartě si všimla, zatímco summed drink TTT nebyl nutný. Snažím se nekupovat sirupy, pokud je na výběr pilulka sirup, pak jsem si vybrat pilulky. Myslím, že v sirupech je spousta barviv, příchutí atd., Pro které jsou alergie.

Nejstarší dcera je přesně stejného odpadu na Sumamed.
Existuje mnoho dalších dobrých léků, není nutné brát Sumamed.
Proč Váš lékař předepisoval antibiotikum tak brzy a při takové mírné teplotě?
Nebo spoustu příznaků?

Proč jmenován. teplota neklesla, dokonce mírně vzrostla. Na konci třetího dne bylo zvracení. ani kašel ani snot. Nechtěl jsem vydržet. Ale řekla - 4. den - kritická, ale obecně nabídla první den.

Řekl pít suprastin. Pokud jde o zkušenosti, stále „vedla“ mého manžela.

No suprastin je z alergií. A co teplota?

Podle mých zkušeností je tento lék nejneužitečnější. A jmenovat pediatrů na okresních klinikách, to začalo před 9 lety.
Nepomohl ani jednou.
No, zdá se, že je to váš individuální rys nebo případ byl tvrdý. O tomto léku jsme se neučili od okresního lékaře (s nimi vůbec nekomunikujeme). A jeden z lékařů dává toto antibiotikum svému dítěti a říká, že pokud je dáno, pak je to on, kdo je údajně nejbezpečnější. Ale po všech situacích se liší. Obecně netrvám na ničem, jen vyjádřil svůj názor. Tembolee, že dítě je alergické na sumamed.

Opět platí, že náš lékař říká, že virus je dán 5 dnů, pak antibiotika. To je za předpokladu, že teplota neroste a zdravotní stav se nezhorší. Začali jsme recepci na konci 3 dnů, ale naše teplota začala klesat z váhy.

Léčí viry antibiotiky? nu-nu.

také jsme měli podobnou alergii na sumamed suspenzi, která poskytla Eriusovi alergie


Elena, co takhle vyrážka?

Léčí viry antibiotiky? nu-nu.

Tady jsem asi stejný. ((((Závislost nějakého druhu je získána od lékařů a od drog)

Teplota není tak vysoká. Ani bych to nezranila. Pouze s velmi špatným celkovým zdravím dítěte. Nebo v noci na odpočinek a spánek.
Zvracení se děje z různých důvodů.
Všechny IMHO.
PS: Kdybych s dětmi udělal všechno, co mi lékaři nabídli, všichni bychom už dávno zemřeli.

Příště budu kritičtější ke schůzkám a teď tuto alergii očistíme.

Elena, co takhle vyrážka?

Ano, rychle, když začali užívat Erius několik dní

CLACID je nejdražší makrolidové antibiotikum. Používá se při infekcích horních a dolních dýchacích cest, kůže, měkkých tkání a atypických infekcí (chlamydie, mykoplazma, ureaplasma). Cena této skupiny léků klesá v následujícím pořadí: CLACIDE> SUMAMED (užívaný jednou denně po krátkou dobu - po dobu 3 dnů, koncentrace v krvi zůstává 5-7 dní po poslední dávce)> ROVAMYCIN, RULID> MACROPEN> ERYTROMYCIN (účinnost této metody je mnohem nižší).
Můžete se poradit se svým lékařem a změnit antibiotikum na jeden z nich?

Díky za info, bude nutné číst stejně. Mb této skupiny.

Jen před pár měsíci jsem četl, že vyrážka s horečkou je důvodem, proč okamžitě zavolat lékaře, dokonce i sanitku.

Nemáme mouchy samostatně a kotlety odděleně. (snaží se vtip) Zde je pozadí alergií http://www.2006-2009.littleone.ru/showthread.php?t=749981

Vyrážka se stala stálejší, na hlavě byla úplně spící.

Teplota. již 2. den č.

Anotace říká, že alergie. reakce - 1% případů. Zde jsme v tomto procentu.: 005:

http://herpes.ru/her/pat/hhv6/
To není alergie na sumamed, je to infekční onemocnění - náhlé exanthema (roseola).

Tato vyrážka nemá žádný vztah k alergii. A shrnutí může být přijato později v životě naprosto bezbolestné, pokud existuje důkaz.

Další otázka - proč bylo antibiotikum předepsáno pro virovou infekci?

Vzhledem k nízké gramotnosti uch. pediatrové se nejčastěji nazývají „alergie na sumamed, amoxiclav, nurofen, panadol, viferon atd.“ - podtrhnout. (V závislosti na tom, co byla léčena 3denní vysoká horečka)

http://herpes.ru/her/pat/hhv6/
To není alergie na sumamed, je to infekční onemocnění - náhlé exanthema (roseola).

Tato vyrážka nemá žádný vztah k alergii. A shrnutí může být přijato později v životě naprosto bezbolestné, pokud existuje důkaz.

Další otázka - proč bylo antibiotikum předepsáno pro virovou infekci?

Vzhledem k nízké gramotnosti uch. pediatrové se nejčastěji nazývají „alergie na sumamed, amoxiclav, nurofen, panadol, viferon atd.“ - podtrhnout. (V závislosti na tom, co byla léčena 3denní vysoká horečka)

Měl jsem podobnou myšlenku http://www.sanitarka.ru/disease/detail.php?ID=1687 - Na fóru jsem našel jedno z témat, ale s touto nemocí, jak je napsáno, je to tak vysoké jako my nebyl. Máme max. bylo - 38,7. A druhý den konání. 38.1 - 38.2 jsem ani neklepal. A je napsáno, že to trvá den, a my už máme jeden a půl, nemyslím si, že to zítra zmizí, i když by to bylo skvělé zde: 080:

Léčí viry antibiotiky? nu-nu.
Víte, jak číst? Viz vysvětlení níže.

Ale proč takový závěr? Samozřejmě neošetřuje antibiotika virem:

Virus je 5 dnů, tj. tělo se s virem za 5 dní vyrovná. Pokud teiperature trvá déle, nebo se stav zhoršuje do 5 dnů, znamená to, že to není jen virus, který působí. Proto antibiotika.
Přímo z odstraněného jazyka.

http://herpes.ru/her/pat/hhv6/
To není alergie na sumamed, je to infekční onemocnění - náhlé exanthema (roseola).

Tato vyrážka nemá žádný vztah k alergii. A shrnutí může být přijato později v životě naprosto bezbolestné, pokud existuje důkaz.

Další otázka - proč bylo antibiotikum předepsáno pro virovou infekci?

Vzhledem k nízké gramotnosti uch. pediatrové se nejčastěji nazývají „alergie na sumamed, amoxiclav, nurofen, panadol, viferon atd.“ - podtrhnout. (V závislosti na tom, co byla léčena 3denní vysoká horečka)
možná nás můžete poučit: co je to po všem ?, nebo radit, kde najít kompetentní pediatry? :)

Měl jsem podobnou myšlenku http://www.sanitarka.ru/disease/detail.php?ID=1687 - Na fóru jsem našel jedno z témat, ale s touto nemocí, jak je napsáno, je to tak vysoké jako my nebyl. Máme max. bylo - 38,7. A druhý den konání. 38.1 - 38.2 jsem ani neklepal. A je napsáno, že to trvá den, a my už máme jeden a půl, nemyslím si, že to zítra zmizí, i když by to bylo skvělé zde: 080:

Vaše vyrážka je velmi typická pro roseola, alergie vypadají jinak.
Vyrážka může trvat až 3-4 dny.

možná nás můžete poučit: co je to po všem ?, nebo radit, kde najít kompetentní pediatry? :)
Takže článek je napsán. Roseola je zpracována jako jakákoli SARS - stačí pít
a antipyretikum (paracetamol, nurofen). Diagnózu lze provést pouze 4. den po výskytu typické vyrážky.
Můžete být podezřelí z přetrvávající horečky, ale s takovou horečkou je třeba vyloučit pyelonefritidu u dítěte.

Po výskytu vyrážky není nutná léčba.

Vaše vyrážka je velmi typická pro roseola, alergie vypadají jinak.
Vyrážka může trvat až 3-4 dny.

Neříkej, že imunita je vyvinuta, pokud je to roseola? A jak dlouho budeme nakažliví? (Přejděte na výročí dítěte 18. října).

Neříkej, že imunita je vyvinuta, pokud je to roseola?

Imunita je produkována na herpes virus typu 6, rezistentní, celoživotní.

Ale - někdy může být náhlá vyrážka způsobena virem herpes typu 7.

Takže článek je napsán. Roseola je zpracována jako jakákoli SARS - stačí pít
a antipyretikum (paracetamol, nurofen). Diagnózu lze provést pouze 4. den po výskytu typické vyrážky.
Můžete být podezřelí z přetrvávající horečky, ale s takovou horečkou je třeba vyloučit pyelonefritidu u dítěte.

Po výskytu vyrážky není nutná léčba.
Tj Neléčíme 3 dny vůbec? Měli jsme teplotu bez dalších příznaků po dobu 2 dnů, četl jsem o roseole, byl jsem připraven na jeho vzhled. Lékař předepsal tantum verde (údajně červené hrdlo), arbidol. Nezjevila se žádná vyrážka. Jen nerozumím - bylo nutné dát na předpis lékaře vůbec nic? Jsem úplně zmatená: 005:
Mimochodem, dal ji na teplotu po dobu 2 dnů, oklemalsya a já jsem onemocněl ve stejný den (moje hrdlo bolí, lékař řekl ORVI). Další den má opět 38,3 a červené hrdlo, stěžující si na bolest v krku. Nechápu - je mezi námi stejný virus?

Tj Neléčíme 3 dny vůbec? Měli jsme teplotu bez dalších příznaků po dobu 2 dnů, četl jsem o roseole, byl jsem připraven na jeho vzhled. Lékař předepsal tantum verde (údajně červené hrdlo), arbidol. Nezjevila se žádná vyrážka. Jen nerozumím - bylo nutné dát na předpis lékaře vůbec nic? Jsem úplně zmatená: 005:
Mimochodem, dal ji na teplotu po dobu 2 dnů, oklemalsya a já jsem onemocněl ve stejný den (moje hrdlo bolí, lékař řekl ORVI). Další den má opět 38,3 a červené hrdlo, stěžující si na bolest v krku. Nechápu - je mezi námi stejný virus?


Byli jsme nemocní před měsícem a půl, stejně jako vy, pak tam nebyl žádný anti-c. A tentokrát nevím, co si mám myslet. Pravděpodobně - pokud zmizí za 2-3 dny - roseola, vydrží déle - alergie. Ale proč doktor neprojevil zájem o vyrážku - pro mě to není jasné.

Koneckonců, karta by měla být všimnuta - to, co dítě bylo nemocné, že si vzal, jaké byly projevy. Samozřejmě si zatím všechno pamatuji, ale lidská paměť není PC (můžeme soudit našimi matkami). Později se podívám na kartu, jsou tam odpovídající značky: 015 :).

http://herpes.ru/her/pat/hhv6/
To není alergie na sumamed, je to infekční onemocnění - náhlé exanthema (roseola).

Tato vyrážka nemá žádný vztah k alergii. A shrnutí může být přijato později v životě naprosto bezbolestné, pokud existuje důkaz.

Další otázka - proč bylo antibiotikum předepsáno pro virovou infekci?

Vzhledem k nízké gramotnosti uch. pediatrové se nejčastěji nazývají „alergie na sumamed, amoxiclav, nurofen, panadol, viferon atd.“ - podtrhnout. (V závislosti na tom, co byla léčena 3denní vysoká horečka)
Tady miluji naše lékaře za kategorická rozhodnutí!
Hlavní věc, kterou je třeba s důvěrou a autoritativně říci.
Kolikrát v životě může být roseol?
Ale mé dítě - kolikrát se sčítal - tolikrát takové odpadky.
Poprvé je to 7 měsíců.
Podruhé v nemocnici je kvůli mému dohledu na 6 let.
A možná nedovolím, aby již byla třetí taková „roseola“ shrnuta.
A Roseola nedávno onemocněla mladší. Viděli jsme také roseolu.
A ty bys viděl nejmladšího, kdo byl "roseola" na nurofenu. Hoo-hoo co.
Ale na ruském paracetamolu se z nějakého důvodu "roseola" nikdy nestane. Možná dát trochu?
A alergie vypadají jinak. A ne každá kožní reakce je alergií. A obecně, co žonglování termínů. Existuje pouze individuální nesnášenlivost složek léčiva. A tato nesnášenlivost se projevuje zcela jinak. A zvracení, vyrážka a horečka a cokoliv. Diagnostiky z fotografií jsou obvykle babičky a psychika v televizi.

No, tady jsme potopeni na antibiotika: teplota je pátý den - od 37 ráno do 38,3 večer. Speciálně zavolal lékaře, aby předepsal antibiotikum - dítě je škoda. Přidělené zavěšení "Amoxiclav" (+ Linex) po dobu 5 dnů. Co se stane - nevím.
Vnučka, jak se máš?

A my jsme se zotavili. Vyrážka byla úplně včera. Rozhodl jsem se, že už neberu dítě na veřejná místa. : 001: A co vy?

Tady miluji naše lékaře za kategorická rozhodnutí!
Hlavní věc, kterou je třeba s důvěrou a autoritativně říci.
Kolikrát v životě může být roseol?
Ale mé dítě - kolikrát se sčítal - tolikrát takové odpadky.
Poprvé je to 7 měsíců.
Podruhé v nemocnici je kvůli mému dohledu na 6 let.
A možná nedovolím, aby již byla třetí taková „roseola“ shrnuta.
A Roseola nedávno onemocněla mladší. Viděli jsme také roseolu.
A ty bys viděl nejmladšího, kdo byl "roseola" na nurofenu. Hoo-hoo co.
Ale na ruském paracetamolu se z nějakého důvodu "roseola" nikdy nestane. Možná dát trochu?
A alergie vypadají jinak. A ne každá kožní reakce je alergií. A obecně, co žonglování termínů. Existuje pouze individuální nesnášenlivost složek léčiva. A tato nesnášenlivost se projevuje zcela jinak. A zvracení, vyrážka a horečka a cokoliv. Diagnostiky z fotografií jsou obvykle babičky a psychika v televizi.

Ano, stále mám pochybnosti. Vypadalo to jako roseola, ale nebyla tak vysoká a lymfatické uzliny byly v pořádku.

A měli jsme to, jeden až jeden! Zrušeno shrnuto a všechno šlo.

Shrnutí a alergie

Dívky, povím vám můj příběh. Máme téměř 8 měsíců. Minulý týden byl dočasnému pediatrovi (našemu) diagnostikována bronchitida. Ona předepsala Lasolvan a Sumamed (nejsilnější antibiotikum), ačkoli tam byla žádná teplota vůbec. Skutečnost, že antibiotika jsou vzácná, znám sama sebe, ale nebyla připravena na SUCH. A doktor, který měl zkušenosti a měl dostatečné znalosti, nic neopravoval. O tři dny později, čtvrtý poté, co jsme se sešli, druhý den ráno máme vážnou alergii - Quinckeho edém a kopřivku.

Stalo se to v sobotu. Musel jsem jít náhodně k lékaři ve službě na klinice. Okamžitě běžela s námi do sanitky. Tam byl hormon vztyčen k synovi, bohužel si jméno nepamatuju. Jak mi doktor vysvětlil později, měli jsme předposlední fázi. Ten by byl poslední (jinými slovy, mohl by se jednoduše udusit vnitřním edémem). Pak nás poslali do nemocnice, a protože tam byl den volna a nebyli tam jiní lékaři než služební důstojník, dostali jsme klystýr a podali Ambroxol. I když jsme potřebovali další pomoc. Večer jsme odtamtud utekli. Všichni lékaři se shodli na stejném názoru - antibiotikum nám takovou alergii způsobilo. Výsledkem toho je, že v průběhu těchto několika dnů nás volají z pohotovost, pokud máme zájem o to, zda potřebujeme lékařskou péči, přišel náš pediatr, říká, že veškerá potřebná pomoc byla poskytnuta ambulancí, sestra volá, a ona má zájem o zdraví, upřímně. A také mě požádali, abych nevyhodil sklenici, nechtěli udělat nějaký druh analýzy, co chci říct.. Musel jsem mít mozek.. Není to nic, co říkají "instinkt", ale ne, poslouchal jsem doporučení lékaře. Buďte opatrní, děvčata. Zeptejte se, zajímejte se. Mohou být vaše děti zdravé)))

Publikováno 18.5.2010, 00:04

24 komentářů

Celeste22 18. května 2010, 00:13

Sasha 18. května 2010, 00:47

Myslím, že to není Sumamed, ale že dítě je alergické na antibiotika obecně. Sumamed je populární moderní lék, který mnoho dětí a dospělých bere.
Také jsem dal Sumamed mému dítěti v suspenzi s bronchitidou a všechno šlo dobře.

Laguna07 18. května 2010, 00:48

Eugene, a jestli padne rampouch na jeho hlavu, kdo bude vinen? Je mi líto, že jsem na tuto cestu odpověděl, ale kdybych věděl, kam bys spadl, rozložil bych slámu. Jsem si jistý, že pediatr neměl cíl zabít vaše dítě. Také jsme si vzali takové antibiotikum, jsou považovány za nejlepší a působí velmi jemně na střevní mikroflóru. Antibiotika nejsou předepsána při teplotě a předepsána pro komplikace onemocnění. A individuální reakce na lék může být odlišná. V tomto světě nemáme nic, co by nám mělo být pojištěno a také z okolností okolností. Za naše děti neseme zodpovědnost jen my, jejich rodič a nikdo jiný. Proto musíme být vždy ozbrojeni! Zdraví pro vaše dítě, nechte ho zotavit se. Nechť je spasen Pánem Bohem.

Nf2y7xT9 18. května 2010, 11:41

Nemám žádné zvláštní stížnosti na lékaře, kromě toho, že by mohla varovat před reakcí těla, i když se jedná o ojedinělé případy.

Pchelka 18. května 2010, 11:54

Jsme vždy lékař s antibiotiky a dalšími léky, které předepisují něco antialergického: starší Erius, mladší - Fististil v kapkách.

Anna_St 18. května 2010, 00:53

Pro budoucnost už budete vyzbrojeni znalostmi. Dcera mého přítele měla otok a vyrážku na celém těle od obvyklé svíčky z temnoty, kterou sanitka sotva vyčerpala. V manuálu je napsáno - je možná individuální intolerance. Přál bych si, aby se nikdo do takových situací nedostal.

Laguna07 18. května 2010, 01:02

http://www.dermatolog4you.ru/sovet_derm/antibiotic.html - informace pro zamyšlení

Nf2y7xT9 18. května 2010 11:47

Děkuji, užitečné informace)

Dobře a zdravě! A do budoucna může být bronchitida v raných stadiích vyléčena bez antibiotik: inhalace, drenážní masáž a oteplování elektrofreezem.

Nf2y7xT9 18. května 2010, 11:48

Teď to uděláme! Děkuji)

Alesia 18. května 2010, 10:42

Shromážděný v suspenzi s bronchitidou a dal jsem to dítěti. Nebyla žádná reakce. Přeji Vám rychlé uzdravení! Nebuď nemocný.

Pchelka 18. května 2010, 11:07

Moje nejstarší dcera Sumamed dokončila pití pouze v sobotu (pili 3 dny) - nebyly žádné reakce.

Zlata_Z 18. května 2010, 11:32

Můj nejstarší syn minulý týden byl ošetřen Sumamedem. Pil pět dní, měl silný kašel na měsíc, snot. Okruh v něm nenašel nic - šel jsem na dobrý, dobrý doktor-bronchitida, další týden a měl jsem zánět. Dill Sumamed-vše v pořádku. Kašel je pryč. Díky doktorovi! Kromě průjmu nebyly žádné další negativní reakce na léčivo.

Nf2y7xT9 18. května 2010 11:43

Právě teď četla vedlejší účinky lazolvanu: „Alergické reakce: kožní vyrážka, kopřivka, angioedém a v některých případech alergická kontaktní dermatitida.
Velmi vzácné jsou případy akutních závažných reakcí anafylaktického typu (anafylaktický šok).
Při dlouhodobém užívání ve vysokých dávkách - pálení žáhy, gastralgie, nevolnost, zvracení.
Ukazuje se, že léčíme kašel, jsme alergičtí. Vezměte si rady o zbraních.

Nf2y7xT9 18. května 2010 11:45

Děkuji, dámy, za přání. Už jsme mnohem lepší, s vyděšeným i kašlem už uplynulo)))

volodinka 18. května 2010, 13:14

Také jsem dal Sumamed malý, když jí bylo 3 měsíce. Při každém přijímání antibiotika je však nutné brát antialergikum - Fenistil, Zodak, Cetrin atd. A také probiotika bez selhání. Na tento lék jsme neměli žádnou alergii. Možná jste nedal antialler? Je to možné ve zmatku a na zážitky lze jednoduše zapomenout? Nebuď nemocný.

Zlata_Z 18.května 2010, 14:09

Ano, Elena, JSOU PRAVÁ. Dal jsem Zodakovi málo. ))

Sasha 18. května 2010, 14:14

A my jsme také jmenovali Zodaka. Právě když jsme ho koupili, Sumamed byl opilý :)

Jools 18. května 2010, 15:26

Sumamed pil příliš dlouho, všechno bylo v pořádku!

Jools 18. května 2010, 15:27

Ano, taky antialergický!

Anonymní autor 29. června 2010 22:30

V poslední době mi moje dítě také onemocnělo. nastal kašel a teplota 39. začala dávat součet. 1. den bylo vše v pořádku a po 2. porci, druhý den, začal slizniční edém, kožní vyrážka, rýma, atd. Stav dítěte byl hrozný, jeho tvář se mu zvedla do očí. Vyroben suprastin a hormon. Ale teď je děsivé dávat antibiotika. A pijeme antihistaminika, protože atopická dermatitida.

Wick 10. ledna 2012, 11:08

Je to hrozné, co se ti stalo. Ale součet, jako pediatr, není na vině. Moje dcera má také neschopnost antibiotik a sumamed - jeden z mála léků, které dobře snáší. Z jiných antibiotik - okamžitě je vyrážka po celém těle a průjem, sumamed v suspenzi, normální.

Možná jste narazil na falešný lék? Slyšel jsem, že nyní je asi 30% všech léků falešných, je nutné užívat pouze v osvědčených lékárnách.

Já sám jsem lékař a pracuji na okresní klinice. Velice sympatizuji s vámi, že se to stalo vašemu dítěti, ale věřte mi - pediatr vám skutečně přidělil Sumamed jako jedno z nejbezpečnějších antibiotik pro děti (další otázkou bylo, jaká byla povaha dětské bronchitidy a zda byly nějaké komplikace a zda (jakékoli)). Řeknu vám více - pro děti (i dospělé) s tendencí k alergiím, pokud je to nutné, antibiotickou terapii doporučují makrolidy (Sumamed) a ne chráněné peniciliny. Na stejné amoxiclav, například, jeden z každých pěti alergických projevů je buď vyrážka nebo průjem. u astmatu obecně neexistují exacerbace aminopenicilinů, což je lepší předepisovat. Pak pro nás Sumamed je skutečná cesta ven. Kolik let pracuji - nikdy jsem neviděl takové těžké alergie na něj, jak jste popsali, s největší pravděpodobností vaše dítě má individuální intoleranci na léčivou látku (azithromycin), která je extrémně vzácná, a možná i na jiné složky přípravku (například barviva). Není to tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. A o možnosti, že namísto skutečné Sumamed v lékárně, jste právě dostal falešný (a účinné léky, bohužel, oni falešné často), já bych také myslet. Neobhajuji kolegyni ani drogu samotnou - právě čtete, a nechci, aby se matky jiných dětí začaly zbytečně starat a odmítat. Sumeded v situacích, kdy to opravdu potřebuje a bez ní, může dítě vyvinout závažné komplikace.

Natalia Zin 26. dubna 2012, 20:02

Alergie se může stát cokoliv! A to není důvod, proč léčit dítě, když má bronchitidu. Váš první případ, o kterém jsem slyšel. Sama přijala a dítě bylo opakovaně propuštěno a žádné alergie jsem nepozorovala. Jedinou nevýhodou sumamed je dysbakterióza způsobená v nás - no, bohužel provokují všechny tato antibiotika. Ale efektivně a rychle vyléčit bronchitidu a dokonce ani zápal plic nemusí všichni. Kromě toho nejsou v suspenzi dostupná všechna antibiotika. A radím vám, abyste si vzpomněli na budoucnost, že už nebudete předepisováni sumamed a vezmete si něco z alergií při užívání antibiotika.

Alergie na dospělé

Všechna práva k materiálům zveřejněným na těchto stránkách jsou chráněna autorským právem a právy s nimi souvisejícími a nemohou být reprodukována ani používána žádným způsobem bez písemného souhlasu držitele autorských práv a aktivního odkazu na hlavní stránku portálu Eva.Ru (www.eva.ru) vedle s použitými materiály.
Za obsah propagačních materiálů neodpovídá vydání. Certifikát pro registraci médií č. FS77-36354 ze dne 22. května 2009 v.3.4.87
© Eva.ru 2002-2018

Jsme v sociálních sítích
Kontaktujte nás

Naše webové stránky používají ke zlepšení výkonu a zlepšení výkonu stránek soubory cookie. Zakázání souborů cookie může způsobit problémy s webem. Pokračováním v používání stránek souhlasíte s používáním cookies.

Když je léčba škodlivá: alergie na Sumamed

Nedostatečná reakce organismu na antibiotika v posledních letech přestává být vzácná. Stále častěji jsou děti a dospělí alergičtí na Sumamed, což je vedlejší reakce nebo nesnášenlivost na tento lék. Co dělat v tomto případě? Zrušit antibakteriální léčbu nebo nahradit lék analogem?

O léku

Sumamed je docela běžný v antimikrobiální terapii kvůli jeho rozsáhlému spektru účinku. Již po první dávce lék potřebuje pouze 12 hodin, aby zjistil potřebnou koncentraci v těle. Sumamed je obvykle předepsán pro bolest v krku a další nachlazení nosohltanu. Průběh léčby je 5 dnů, vypijte jednu tabletu denně.

Dětem je lék předepisován pouze od šesti měsíců života ve formě suspenzí. Injekční lyofilizáty se mohou používat u pacientů ve věku od 16 let. Antibiotikum je považováno za účinné, protože u dospělých se může objevit alergie na něj. V tomto případě budete muset projít stěr na rezistenci vůči antibiotikům a studium mikroflóry, abyste našli analog. Při podezření na alergie je lepší nepít, aby nedošlo ke zhoršení příznaků.

Poplachové zvony

Pokud má pacient po užití léku potíže se zažíváním, zvracením, podrážděnou stolicí a celkovou úzkostí, jedná se o první projev alergie. Naléhavá potřeba konzultovat lékaře s cílem určit hloubku bolestivého stavu a zahájit léčbu co nejdříve.

Je to důležité! Alergie se mohou objevit na složkách jiného léku, protože Sumamed je obvykle předepisován jako součást komplexní terapie.

Těžší příznaky reakce na lék jsou obvykle tři typy - kopřivka, vyrážka s papuly a erytém nebo angioedém. Vyrážka na kůži a sliznicích může být zjištěna již jeden den po užití přípravku. Urtikárie je doprovázena svěděním, vypadá jako kopřivy nebo kousnutí komárů. Quincke edém se projevuje zvýšením obličeje a končetin a rychle se vyvíjí až k asfyxii.

Alergologové si všimnou, že intolerance Sumamed u dětí je mnohem běžnější než u dospělých - můžete vidět kožní reakci na fotografii vpravo. Nezávisle léčit nemoc nemůže, stejně jako podniknout kroky k nahrazení léku s jiným antibiotikem. Někdy lékaři předepisují antihistaminika před koncem léčby, aby neutralizovali alergie.

Diagnostika

Základem diagnostického postupu je několik fází. Začíná sbírkou anamnézy. Lékař vyšetřuje pacienta nebo jeho rodiče, pokud je dítě. Otázky se týkají historie onemocnění - kdy a jak byla reakce na léčivo objevena, zda existují alergie v rodině, jaké jsou příznaky pozorované pacientem nebo jeho rodiči.

Další etapou jsou kožní a provokativní testy. Pravidelně se předepisují pro dospělé (s výjimkou těhotných žen). U dítěte mohou jen zhoršit zdravotní stav. Malé škrábance se aplikují na kůži speciálním lékařským přístrojem, do kterého se umístí roztok s potenciálním alergenem.

Laboratorní specialisté tak mohou okamžitě zkontrolovat reakci na několik provokatérů a identifikovat přesný alergen. Pokud je pacient alergický na Sumamed, pak v místě kontaktu s pokožkou rychle zčervená a začne svědění.

Je to důležité! Provedou se provokační testy, pokud antibiotikum nelze nahradit jiným. Jsou potenciálně život ohrožující, proto vyžadují zvláštní podmínky. Tyto testy jsou kontraindikovány u pacientů, kteří trpěli Lyellovým nebo Stevensovým-Johnsonovým syndromem.

Provádějte testy pouze na zdravotnickém zařízení u JIP. Začnou s 1% jednorázové dávky, kterou vám lékař předepsal. Pacient vezme lék, lékař situaci vyhodnotí. Pokud nedojde k žádné reakci, pak se po 15 minutách do těla znovu zavede antibiotikum. Pokud se jedná o suspenzi, pak je odebrána za hodinu. Opakované použití vyžaduje zvýšení dávky o desetinásobek. Pokud má pacient v posledním roce závažné anafylaktické reakce, vzorky by měly být zahájeny dávkou 0,1%.

Pro děti a těhotné ženy, které jsou citlivější, se doporučuje provádět testy na krevním séru. V laboratoři se odebírá žilní krev, která se pak vyšetřuje na imunoglobulin E a působí na něj přípravky s alergeny. Tato metoda diagnózy je považována za humánnější a bezpečnější, i když kontrola kůže trvá déle.

Po provedení všech nezbytných diagnostických opatření může lékař předepsat léčbu. Preventivní opatření alergie na léky spočívají v předběžném posouzení citlivosti pacienta na aktivní složku (dihydrát azithromycinu).

Jak se léčit

Po vzdání se léků je nutné odstranit příznaky alergií. To je podstata léčby.

Eliminovat kožní vyrážky může antihistaminika masti a tablety. Použijte Lorant, Loratadin, Cetrin atd. Odstranění antibiotik z těla lze provést použitím sorbentů - aktivního uhlí, Enterosgelu, Polysorbu, Smekty atd.

Hormonální terapie je použití prednisolonu a jeho analogů. Tyto prostředky jsou předepsány pro těžké alergie. Anafylaktický šok je eliminován pomocí adrenalinových injekcí.

Desenzibilizační opatření zahrnují cílenou, pravidelnou správu malých množství Sumamed, aby se snížila reakce orgánu na něj. Taková terapie může trvat několik měsíců až několik let.

Lidové metody

Alergie na antibiotika mohou být léčeny „recepty babičky“ pouze pro dermatitidu a svědění. Jiné příznaky eliminují odvar nebude úspěšný. Vyrážka a zarudnutí mohou být odstraněny následujícími způsoby:

  1. Máta peprná (10 g) se nalije vařenou vodou (0,5 lžičky) a nechá se půl hodiny. Pijte 1 polévková lžíce. 3 krát denně.
  2. Vlaštovčí (1 polévková lžíce.) Nalijte vroucí vodu (2 lžíce.) A trvejte na 4 hodinách. Nápoj. Umění. ráno a večer.
  3. Lék heřmánku (1 polévková lžíce.) Nalijte vroucí vodu (1 polévková lžíce). Pijte 1 polévková lžíce. 2-3 krát denně.
  4. Celer (1 polévková lžíce.) Nalijte studenou vodu (1 polévková lžíce). Pijte 1/3 lžíce. 3 krát denně po dobu půl hodiny před jídlem.
  5. Řetězec nebo heřmánek (1 polévková lžíce.) Nalijte vroucí vodu a trvejte na tom, že se používá na utírání a lotion.

Analogy

Intolerance na účinnou složku Sumamed - dihydrát azithromycinu - musí být doprovázena výběrem náhrady. V žádném případě není možné přerušit léčbu antibiotiky! Můžete v něm pokračovat pomocí následujících léků:

  1. Suprax lze užívat od šesti měsíců. Lék je také předepsán pro komplexní léčbu otitidy, faryngitidy, sinusitidy atd. Léčivo obsahuje účinnou látku cefixim.
  2. Amoxiclav a Augmentin obsahují amoxicilin a kyselinu klavulanovou. Jedná se o antibiotika patřící do série penicilinů. Sumamed může být nahrazen jedním z těchto léků.
  3. Flemoxin také patří do skupiny penicilinů, může být používán u dětí od prvního roku života.
  4. Klacid na základě klaritromycinu, v závislosti na dávce, může být užíván jak dospělí, tak děti.
  5. Vilprafen s účinnou látkou josamycin lze podávat dětem o hmotnosti nejméně 10 kg.

Náhradní lék je také vhodné zkontrolovat, zda je citlivost vůči tělu před přijetím. Téměř všechny léky na seznamu jsou povoleny pro děti.

Závěry

Alergie na Sumamed je citlivá na symptomatickou léčbu. Je důležité, aby nedošlo ke zrušení užívání drog a ne k vlastní medikaci, všechny akce by měly být koordinovány s lékařem. Antibiotikum musí být nahrazeno jiným léčivem s jinou účinnou látkou. Onemocnění se projevuje rychle a náhle, proto není možné oddálit jeho diagnostiku a léčbu.

Léčíme játra

Léčba, symptomy, léky

Alergie na součet

Alergie na Sumamed u dítěte je považována za jeden z projevů nežádoucích účinků, které se často vyskytují v poslední době. Existuje několik variant změn v těle: od vyrážky po angioedém. Při identifikaci příznaku nesnášenlivosti vůči léku je důležité zastavit užívání a začít odstraňovat vzniklé komplikace. Je-li to nutné, nahradí léčbu infekcí antibiotiky Sumamed analogem.

Jak identifikovat nesnášenlivost

Sumamed je považován za zcela běžný v léčbě mikrobiálních infekcí, protože má široké spektrum účinku. Po jedné dávce v těle po 12 hodinách se vytvoří potřebná koncentrace. V pediatrické praxi je dovoleno předepisovat Sumamed pouze od 6 měsíců ve formě suspenzí. Lyofilizáty pro injekce jsou povoleny od 16 let. Sumamed je silné antibiotikum, a proto je možné, že se alergie neobjeví pouze u dětí, ale také u dospělých.

Většina alergických reakcí na Sumamed se jeví jako:

  • Papulární erytematózní vyrážka;
  • Kopřivka;
  • Otok Quincke.

Většinou se však dítě může stěžovat na zažívací problémy. Dospělí mají často poruchu v křesle ve formě průjmu, zvracení, narušeného spánku a všeobecného neklidného chování. Pokud se projeví reakce organismu, je důležité přestat pít Sumamed co nejdříve a poraďte se s lékařem.

Sumamed je předepisován častěji pro anginu pectoris. Kurz je dostačující pro 1 vstupné denně, po dobu 5 dnů. Pokud po léčbě není účinek pozorován, pak by měl být proveden nátěr s kulturou na identifikaci mikroflóry a rezistence na antibiotika, pro výběr analogu Sumamed.

Nežádoucí účinky

Alergie u dětí na Sumamed častěji ve formě vyrážky. Vyrážka se může objevit již 1 den po užití přípravku Sumamed. Obvykle je Sumamed předepsán ve spojení s jinými léky, a proto, když se na kůži objeví skvrny, může to také znamenat, že složky jiného léku jsou netolerantní. Vyrážka na Sumamed může být nejen na kůži, ale také na sliznicích. Vzhledem k povaze vzhledu jsou primární a sekundární (re-objevil nebo transformován).

Alergická kopřivka - dermatitida, vyznačující se výskytem zploštělých světle růžových puchýřů, mírně zvednutých nad kůží. Tyto vyrážky, podobně jako popáleniny kopřivy, jsou doprovázeny silným svěděním. Může se projevit nejen jako reakce na dráždivé, ale také jako příznak určitého onemocnění těla.

Quinckeův edém nebo angioedém je spíše závažným příznakem alergického projevu na Sumamed. Pacient má zvýšený výskyt určitých částí těla (zejména obličeje nebo končetin). Nebezpečí takového znamení je, že vývoj je rychlý a může rychle vést k asfyxii.

Co dělat

Pokud byl přesto zaznamenán případ nesnášenlivosti vůči Sumamed, je důležité přestat jej používat a co nejdříve kontaktovat nemocnici. Antibiotika pro léčebné účinky by měla být opilá. Před tím, než skončí, budou antihistaminika předepsána pro vyrovnání alergií. Pouze lékař rozhodne, jak léčit alergii na antibiotikum Sumamed, nezávislý výběr léků je nepřijatelný, protože to může jen zhoršit stav.

U dospělých se stává alergie na Sumamed méně často. Většina pacientů tvrdí, že se obávají průjmu, nevolnosti, zvracení a bolesti břicha. Méně často se zaznamenávají další změny. Zdraví je velmi důležitým faktorem kvality našeho života. Proto, v případě jakýchkoliv nežádoucích příznaků ve formě alergie při užívání určitého léku, zejména antibiotika Sumamed, je důležité včas konzultovat odborníka.

Našli jste chybu? Vyberte ji a stiskněte klávesy Ctrl + Enter

Alergie po zahájení léčby

Alergie na Sumamed u dítěte je považována za jeden z projevů nežádoucích účinků, které se často vyskytují v poslední době. Existuje několik variant změn v těle: od vyrážky po angioedém. Při identifikaci příznaku nesnášenlivosti vůči léku je důležité zastavit užívání a začít odstraňovat vzniklé komplikace. Je-li to nutné, nahradí léčbu infekcí antibiotiky Sumamed analogem.

Jak identifikovat nesnášenlivost

Sumamed je považován za zcela běžný v léčbě mikrobiálních infekcí, protože má široké spektrum účinku. Po jedné dávce v těle po 12 hodinách se vytvoří potřebná koncentrace. V pediatrické praxi je dovoleno předepisovat Sumamed pouze od 6 měsíců ve formě suspenzí. Lyofilizáty pro injekce jsou povoleny od 16 let. Sumamed je silné antibiotikum, a proto je možné, že se alergie neobjeví pouze u dětí, ale také u dospělých.

Většina alergických reakcí na Sumamed se jeví jako:

  • Papulární erytematózní vyrážka;
  • Kopřivka;
  • Otok Quincke.

Většinou se však dítě může stěžovat na zažívací problémy. Dospělí mají často poruchu v křesle ve formě průjmu, zvracení, narušeného spánku a všeobecného neklidného chování. Pokud se projeví reakce organismu, je důležité přestat pít Sumamed co nejdříve a poraďte se s lékařem.

Sumamed je předepisován častěji pro anginu pectoris. Kurz je dostačující pro 1 vstupné denně, po dobu 5 dnů. Pokud po léčbě není účinek pozorován, pak by měl být proveden nátěr s kulturou na identifikaci mikroflóry a rezistence na antibiotika, pro výběr analogu Sumamed.

Nežádoucí účinky

Alergie u dětí na Sumamed častěji ve formě vyrážky. Vyrážka se může objevit již 1 den po užití přípravku Sumamed. Obvykle je Sumamed předepsán ve spojení s jinými léky, a proto, když se na kůži objeví skvrny, může to také znamenat, že složky jiného léku jsou netolerantní. Vyrážka na Sumamed může být nejen na kůži, ale také na sliznicích. Vzhledem k povaze vzhledu jsou primární a sekundární (re-objevil nebo transformován).

Alergická kopřivka - dermatitida, vyznačující se výskytem zploštělých světle růžových puchýřů, mírně zvednutých nad kůží. Tyto vyrážky, podobně jako popáleniny kopřivy, jsou doprovázeny silným svěděním. Může se projevit nejen jako reakce na dráždivé, ale také jako příznak určitého onemocnění těla.

Quinckeův edém nebo angioedém je spíše závažným příznakem alergického projevu na Sumamed. Pacient má zvýšený výskyt určitých částí těla (zejména obličeje nebo končetin). Nebezpečí takového znamení je, že vývoj je rychlý a může rychle vést k asfyxii.

Pokud byl přesto zaznamenán případ nesnášenlivosti vůči Sumamed, je důležité přestat jej používat a co nejdříve kontaktovat nemocnici. Antibiotika pro léčebné účinky by měla být opilá. Před tím, než skončí, budou antihistaminika předepsána pro vyrovnání alergií. Pouze lékař rozhodne, jak léčit alergii na antibiotikum Sumamed, nezávislý výběr léků je nepřijatelný, protože to může jen zhoršit stav.

U dospělých se stává alergie na Sumamed méně často. Většina pacientů tvrdí, že se obávají průjmu, nevolnosti, zvracení a bolesti břicha. Méně často se zaznamenávají další změny. Zdraví je velmi důležitým faktorem kvality našeho života. Proto, v případě jakýchkoliv nežádoucích příznaků ve formě alergie při užívání určitého léku, zejména antibiotika Sumamed, je důležité včas konzultovat odborníka.

Našli jste chybu? Vyberte ji a stiskněte klávesy Ctrl + Enter

Alergie na dítě

Mommies, kteří léčí děti s tímto lékem?! Co říkáš? Četl jsem o vedlejších účincích - to jsou žaludeční problémy a bolest břicha. Byli jsme předepsáni lékařem. Dítě má velmi dlouhou dobu mokrý kašel a snot...... Léčili se léky (zkusili to znovu...

Dobrý den, jmenovali jsme Sumamed 500 mg, 15 dní na pití 1 kartu. den a mému manželovi, protože UIF odhalil Chlamydii a napsal, že je pochybné, zda je možné pít tak dlouho, jiní lékaři...

Děvčata, řekni mi, kdo vzal zásadu ředění suspenze, v doporučení lékaře jsou napsány 2 mg... a v jakém poměru k chovu?

Dobrý den, jmenovali jsme Sumamed 500 mg, 15 dní na pití 1 kartu. den a mému manželovi, protože Metoda UIF odhalila Chlamydii a napsala, že je „pochybně identifikována“, je možné ji pít tak dlouho, další lékaři...

Shrnuto - výhody a nevýhody tohoto antibiotika

Sumamed se jednou za život viděl. Docela dobrý lék. Kombinace ceny a kvality na přijatelné úrovni. Chtěl bych se zeptat - kdo měl nějaké důsledky při sčítání? Jen na mém střevní mikroflóře se sešlo...

Kdo dal dětem ve věku od jednoho do dvou let, jak byl lék převeden?

No, znovu, dostali se do nepořádku, po dobu 3 měsíců je antibiotikum předepsáno již počtvrté... Od začátku byl Cefalixin, pak Amoxicillin. Teď je tady Sumamed. Máma přišla s Matthewem k lékaři. Dívali jsme se, poslouchali, Plíce byly čisté, krk byl normální, žádný kašel, ani zuby. Ale teplota je udržována...

Shrnuje se při kašli

Šel jsem k doktorovi o kašlání, začal jsem s chladnou minulou noc, od kašle ve středu, poslouchal jsem, nedocházelo k žádnému sípání, krku bylo normální a teplota nebyla žádná., bronchitida není, nebo aby se zabránilo jejímu výskytu.

Na pozadí uzákoněné ureaplasmy jsem za mě dostal 1 g sumeded jednou. Nebo 3 dny v rámci programu, s menšími dávkami.Četl jsem, že s B jsou předepsány pouze v případě, že výhody léčby jsou vyšší než poškození z léku. Kdo vzal? Jako každý...

řekni mi... jsme 2,5 měsíce, kašli, doktor předepsal antibiotikum sumamed, přečtěte si kontraindikace pouze od 6 měsíců.... někdo to dal svým dětem ve stejném věku. a řekni mi přesně, jak rozbalit!

Alergie na Sumamed u dítěte je považována za jeden z projevů nežádoucích účinků, které se často vyskytují v poslední době. Existuje několik variant změn v těle: od vyrážky po angioedém.

Při identifikaci příznaku nesnášenlivosti vůči léku je důležité zastavit užívání a začít odstraňovat vzniklé komplikace. Je-li to nutné, nahradí léčbu infekcí antibiotiky Sumamed analogem.

Sumamed je považován za zcela běžný v léčbě mikrobiálních infekcí, protože má široké spektrum účinku. Po jedné dávce v těle po 12 hodinách se vytvoří potřebná koncentrace. V pediatrické praxi je dovoleno předepisovat Sumamed pouze od 6 měsíců ve formě suspenzí. Lyofilizáty pro injekce jsou povoleny od 16 let. Sumamed je silné antibiotikum, a proto je možné, že se alergie neobjeví pouze u dětí, ale také u dospělých.

Většinou se však dítě může stěžovat na zažívací problémy. Dospělí mají často poruchu v křesle ve formě průjmu, zvracení, narušeného spánku a všeobecného neklidného chování. Pokud se projeví reakce organismu, je důležité přestat pít Sumamed co nejdříve a poraďte se s lékařem.

Sumamed je předepisován častěji pro anginu pectoris. Kurz je dostačující pro 1 vstupné denně, po dobu 5 dnů. Pokud po léčbě není účinek pozorován, pak by měl být proveden nátěr s kulturou na identifikaci mikroflóry a rezistence na antibiotika, pro výběr analogu Sumamed.

Alergie u dětí na Sumamed častěji ve formě vyrážky. Vyrážka se může objevit již 1 den po užití přípravku Sumamed. Obvykle je Sumamed předepsán ve spojení s jinými léky, a proto, když se na kůži objeví skvrny, může to také znamenat, že složky jiného léku jsou netolerantní. Vyrážka na Sumamed může být nejen na kůži, ale také na sliznicích. Vzhledem k povaze vzhledu jsou primární a sekundární (re-objevil nebo transformován).

Alergická kopřivka - dermatitida, vyznačující se výskytem zploštělých světle růžových puchýřů, mírně zvednutých nad kůží. Tyto vyrážky, podobně jako popáleniny kopřivy, jsou doprovázeny silným svěděním. Může se projevit nejen jako reakce na dráždivé, ale také jako příznak určitého onemocnění těla.

Quinckeův edém nebo angioedém je spíše závažným příznakem alergického projevu na Sumamed. Pacient má zvýšený výskyt určitých částí těla (zejména obličeje nebo končetin). Nebezpečí takového znamení je, že vývoj je rychlý a může rychle vést k asfyxii.

Pokud byl přesto zaznamenán případ nesnášenlivosti vůči Sumamed, je důležité přestat jej používat a co nejdříve kontaktovat nemocnici. Antibiotika pro léčebné účinky by měla být opilá. Před tím, než skončí, budou antihistaminika předepsána pro vyrovnání alergií. Pouze lékař rozhodne, jak léčit alergii na antibiotikum Sumamed, nezávislý výběr léků je nepřijatelný, protože to může jen zhoršit stav.

U dospělých se stává alergie na Sumamed méně často. Většina pacientů tvrdí, že se obávají průjmu, nevolnosti, zvracení a bolesti břicha. Méně často se zaznamenávají další změny. Zdraví je velmi důležitým faktorem kvality našeho života. Proto, v případě jakýchkoliv nežádoucích příznaků ve formě alergie při užívání určitého léku, zejména antibiotika Sumamed, je důležité včas konzultovat odborníka.

DŮLEŽITÉ. Informace na těchto stránkách jsou poskytovány pouze pro referenční účely. Neošetřujte sami. Při prvních známkách onemocnění se poraďte s lékařem.

Dnes je Sumamed velmi populární v Rusku a je jedním z lídrů v maloobchodním prodeji. Jedná se o relativně nový lék, byl registrován v naší zemi v roce 1988 a byl uznán mezi odborníky a pacienty pro jeho unikátní farmakologické vlastnosti.

Výhodou tohoto antibiotika ve srovnání s jinými antibiotiky v možnosti použití velmi krátkých kursů až 3-5 dnů, protože má prodloužený účinek. Použití přípravku Sumamed s anginou pectoris je považováno za velmi účinné a poměrně bezpečné.

Sumamed je širokospektré antibiotikum, tj. postihuje mnoho bakterií a většina kmenů nejběžnějších patogenů je na nás stále citlivá (například v USA jsou již rezistentní). Nezávislé užívání těchto léků není přípustné. Lékaři to obvykle předepisují v poměrně závažných případech, protože lék je velmi silný a má řadu vedlejších účinků.

Lékaři by měli být obzvláště vyvážení, aby toto antibiotikum předepisovali dětem. Sumamed baby lze podávat pouze po 6 měsících ve formě suspenze s maximální opatrností. Někteří lékaři nedoporučují používat Sumamed pro děti do 3 let. Injekční verze antibiotika je kontraindikována u dětí mladších 16 let.

Pokud byl Sumamed předepsán k léčbě bolesti v krku u dětí. rodiče by měli být velmi opatrní k dítěti během jeho příjmu. Často, malé děti při užívání antibiotik mají zažívací poruchy, jako je pokrytectví, zvracení, mohou být také alergické reakce, úzkost, špatný spánek, zde Sumamed není výjimkou.

Návod k použití léčiva ukázal, že se jedná o makrolidové antibiotikum azithromycin. Používá se pro infekce způsobené bakteriemi citlivými na azithromycin.

Kromě jiných indikací pro použití je účinný i při ORL onemocněních - bakteriální faryngitida, angína, tj. Léčba Sumamed anginy je výhodná. Pouze jako lék druhé linie. Nepředchází revmatismu a používá se pro alergii na stafylokokové bolesti v krku nebo penicilinu.

Recenze Sumamedova přijetí na anginu pectoris jsou většinou pozitivní, je velmi účinná, pozitivní dynamika je pozorována již ve 2. den přijetí. U dětí však existují případy těžké alergie na léčivo. Proto je lepší použít jej k pokrytí antihistaminiky a v případě alergických projevů kontaktujte lékaře, aby léčbu zastavil. V případech, kdy zlepšení v užívání antibiotika pro bolest v krku nepřichází 2-3 dny, by měl být lék zrušen a lékař by měl předepsat jiný lék.

Před předepsáním antibiotik pro bolest v krku u dospělých nebo dětí by měl ošetřující lékař první den léčby vzít tampón hltanu pro záškrt (Leflerovu hůlku). V nemocnici je možné použít bakteriální kulturu (počkat na výsledek 7 dnů), umožňuje stanovit povahu bakteriálního prostředí v angině pectoris, počet patogenních bakterií a jejich citlivost na antibiotika, ale zpravidla je antibiotikum předepsáno empiricky.

Amoxicilin pro bolest v krku, Amoxiclav nebo Augumentin jsou také poměrně účinné, jedná se o antibiotika penicilinového typu a léky řady 1 pro bolest v krku. Jednou z důležitých složek účinné léčby je kromě antibakteriální terapie kloktání v případě bolesti v krku. které by měly být prováděny co nejčastěji, každé 3-4 hodiny.

Snadnost použití tohoto léku je, že je třeba užívat pouze 1 krát denně. Tablety lze užívat bez ohledu na jídlo a suspenzi nebo tobolky jednu hodinu před jídlem. Při léčbě anginy pectoris je 3-5 dnů, podle doporučení lékaře.

Děti musí použít perorální suspenzi do půl roku, aby se získal roztok 17 g prášku, který přidá 12 ml. voda, objem se upraví na 23 ml. Suspenze v konečné formě by neměla být skladována déle než 5 dnů. Před použitím lahvičku důkladně protřepejte.

Děti po 3 letech mohou užívat 125 mg tablety. Výpočet dávky léku v tabletách je 10 mg. na 1 kg tělesné hmotnosti dítěte (u jiných onemocnění). Dospělí: 1 tableta 500 mg jednou denně po dobu 3-5 dnů.

Nicméně, s tonzilitidou (bolest v krku), faryngitidou způsobenou Streptococcus pyogenes, dávka Sumamed pro děti se zvyšuje - bude to 20 mg / kg v průběhu 3 dnů, nebo 12 mg / kg po dobu 5 dnů. Pouze 60 mg / kg.

S opatrností: s myastenií (autoimunitní neuromuskulární onemocnění), během těhotenství, s abnormálními jaterními funkcemi, ledvinami, s arytmiemi (viz příčiny sinusové arytmie u dětí), při současném užívání digoxinu, terfenadinu, warfarinu.

Nežádoucí vedlejší účinky léků jsou vzácné. Nejčastější vedlejší účinky jsou následující:

Bolesti zad jsou úzce spojeny se špatnou náladou. Neobývejte se na problémech, neberte si urážku nad maličkostmi, nebojte se o selhání. Ve špatném duševním stavu se mění krevní cévy, krevní zásobení nervových zakončení se zhoršuje. Snažte se vždy být v pozitivní náladě, snít a užívat si každý den!

Slabé magnetické bouře se očekávají dnes ráno. Starší a meteo závislí lidé mohou mít zhoršení svého zdraví - slabost, bolesti hlavy, nespavost, tlakové skoky, bolesti kloubů.

2013 ABC of Health // Mapa stránek Informace na těchto stránkách jsou určeny k seznámení a nevyžadují samoobsluhu. Pro stanovení diagnózy a doporučení pro léčbu je nutné se poradit s kvalifikovaným lékařem.

Částečné nebo úplné kopírování materiálů je zakázáno. Jakékoliv použití materiálů zdravotvet.ru je možné pouze s písemným souhlasem redakce stránek s aktivním odkazem na kopírovaný článek. Osoby a internetové zdroje, u nichž bylo zjištěno, že jsou v neautorizovaném kopírování, budou stíhány.

Pediatři se ve všech směrech snaží vyhnout užívání antibiotik při léčbě dětských nemocí, ale bohužel to není vždy možné. Dětská onemocnění jsou téměř vždy způsobena třemi skupinami faktorů - viry, bakteriemi a alergeny. Tyto faktory se často kombinují a komplikují. V případech, kdy onemocnění komplikují bakteriální patogeny, je pediatr povinen předepsat antibiotickou léčbu.

Existuje mnoho skupin antibakteriálních léků, téměř všechny z nich mají širokou škálu účinků, to znamená, že zničí velký počet druhů bakterií. Většina onemocnění je způsobena určitými typy bakterií, v závislosti na místě zánětu.

Pro každou chorobu způsobenou určitou skupinou patogenů je tedy výhodná skupina antibiotik. Pro léčbu infekcí dýchacích cest jsou výhodné makrolidy. V praxi pro děti se lék Sumamed používá ve formě suspenze nebo tablet.

Různé bakteriální infekce u dětí obvykle začínají virovou. Při absenci řádné léčby může virová infekce oslabit tělo a otevřít "bránu" pro bakterie. Pak se nemoc stává bakteriální a vyžaduje přidání antibiotické terapie.

Sumamed droga patří do skupiny makrolidů, léčiv azithromycinu.

urogenitální (urinární) infekce.

Sumamed je lékem volby hlavně pro onemocnění horních cest dýchacích, horních a dolních dýchacích cest.

Jaké typy léků existují

Sumamed pro děti má dva typy vydání - Sumamed a Sumamed Forte. Rozdíl spočívá v koncentraci účinné látky v pilulce nebo v 5 ml léčiva. V jednoduché klasické formě obsahuje 100 mg účinné látky (azithromycin) v 5 ml. Sumamed Forte (silnější forma) obsahuje 200 mg účinné látky na 5 ml.

Lék má také různé formy uvolnění:

  1. Tablety 500 mg (3 ks v blistru), 125 mg (6 ks v blistru), 250 mg (6 ks v blistru).
  2. Souhrnné tobolky po 250 mg.
  3. Injekční lahvička obsahuje 20 ml prášku pro přípravu suspenzí v koncentraci 100 mg v 5 ml.
  4. Sumamed Forte v injekční lahvičce obsahuje 20 ml a 30 ml prášku pro přípravu suspenze v koncentraci 200 mg v 5 ml.

Při volbě antibiotika se doporučuje dětská suspenze Sumamed pro děti do 3 let, tablety a tobolky.

Jak Sumamed

Azithromycin, který je základem léčiva, má výrazný reverzibilní bakteriostatický účinek. To se váže na ribozomy bakterií a inhibuje jejich životně důležitou činnost až do smrti. Kvalita interakce azithromycinu s bakterií závisí na množství léčiva. Minimální dávka způsobuje inhibici a zastavení životně důležitých procesů bakterií a jejich optimální dávka způsobuje jejich smrt. Tímto způsobem může být řízena intenzita antibiotické terapie. Nejlepší ze všech azithromycinu působí na různé kokky.

Jaké dávky se dětem předepisují

Dávka antibiotik Sumamed dětí je předepsána v závislosti na formě uvolnění.

Suspenze je ideální forma pro děti od narození do tří let, protože můžete přesně vypočítat dávku na miligramy. Dávkování musí předepsat lékař.

Prášek pro přípravu suspenze v lahvičce se zředí 12 ml převařené vody při teplotě asi ° C a protřepává se, dokud se nezíská homogenní suspenze. Výsledkem je 20 ml hotového sirupu s vůní třešní nebo banánů. 5 ml suspenze Sumamed obsahuje 100 mg léčiva. Suspenzi je nutné uchovávat při teplotě ne vyšší než 25 ° C po dobu nejvýše 5 dnů.

Dávka se vypočítá na základě tělesné hmotnosti dítěte - 10 mg / kg / den. Pokud tedy dítě váží 10 kg, potřebuje 100 mg léku denně, což odpovídá 5 ml hotové suspenze.

Sumeded forte se rozvede v závislosti na požadovaném množství hotového produktu. Například pro 15 ml suspenzi přidejte do injekční lahvičky pomocí dodané injekční stříkačky 8 ml destilované nebo převařené vody.

Tento formulář je vhodný pro děti starší tří let s hmotností nad 45 kg.

Výpočet dávky je stejný - 10 mg / kg / den. Tablety jsou dostupné ve formě 125 a 250 mg.

Sumamed a alergie, zdraví dětí

Dívky, povím vám můj příběh. Máme téměř 8 měsíců. Minulý týden byl dočasnému pediatrovi (našemu) diagnostikována bronchitida. Ona předepsala Lasolvan a Sumamed (nejsilnější antibiotikum), ačkoli tam byla žádná teplota vůbec. Skutečnost, že antibiotika jsou vzácná, znám sama sebe, ale nebyla připravena na SUCH. A doktor, který měl zkušenosti a měl dostatečné znalosti, nic neopravoval. O tři dny později, čtvrtý poté, co jsme se sešli, druhý den ráno máme vážnou alergii - Quinckeho edém a kopřivku.

Stalo se to v sobotu. Musel jsem jít náhodně k lékaři ve službě na klinice. Okamžitě běžela s námi do sanitky. Tam byl hormon vztyčen k synovi, bohužel si jméno nepamatuju. Jak mi doktor vysvětlil později, měli jsme předposlední fázi. Ten by byl poslední (jinými slovy, mohl by se jednoduše udusit vnitřním edémem). Pak nás poslali do nemocnice, a protože tam byl den volna a nebyli tam jiní lékaři než služební důstojník, dostali jsme klystýr a podali Ambroxol. I když jsme potřebovali další pomoc. Večer jsme odtamtud utekli. Všichni lékaři se shodli na stejném názoru - antibiotikum nám takovou alergii způsobilo. Výsledkem toho je, že v průběhu těchto několika dnů nás volají z pohotovost, pokud máme zájem o to, zda potřebujeme lékařskou péči, přišel náš pediatr, říká, že veškerá potřebná pomoc byla poskytnuta ambulancí, sestra volá, a ona má zájem o zdraví, upřímně. Oni také žádali, aby neodhodili sklenici, chtějí udělat nějaký druh analýzy. Musel jsem mít mozek. To není nic, co by řekl instinkt, ale ne poslouchal doporučení lékaře. Buďte opatrní, děvčata. Zeptejte se, zajímejte se. Mohou být vaše děti zdravé)))

Publikováno 18.5.2010, 00:04

24 komentářů

Právě teď čtu vedlejší účinky lasolvanu: Alergické reakce: kožní vyrážka, kopřivka, angioedém a v některých případech alergická kontaktní dermatitida.

Velmi vzácné jsou případy akutních závažných reakcí anafylaktického typu (anafylaktický šok).

Při dlouhodobém užívání ve vysokých dávkách - pálení žáhy, gastralgie, nevolnost, zvracení.

Ukazuje se, že léčíme kašel, jsme alergičtí. Vezměte si rady o zbraních.

Sasha 18. května 2010, 00:47

Myslím, že to není Sumamed, ale že dítě je alergické na antibiotika obecně. Sumamed je populární moderní lék, který mnoho dětí a dospělých bere.

Také jsem dal Sumamed mému dítěti v suspenzi s bronchitidou a všechno šlo dobře.

Eugene, a jestli padne rampouch na jeho hlavu, kdo bude vinen? Je mi líto, že jsem na tuto cestu odpověděl, ale kdybych věděl, kam bys spadl, rozložil bych slámu. Jsem si jistý, že pediatr neměl cíl zabít vaše dítě. Také jsme si vzali takové antibiotikum, jsou považovány za nejlepší a působí velmi jemně na střevní mikroflóru. Antibiotika nejsou předepsána při teplotě a předepsána pro komplikace onemocnění. A individuální reakce na lék může být odlišná. V tomto světě nemáme nic, co by nám mělo být pojištěno a také z okolností okolností. Za naše děti neseme zodpovědnost jen my, jejich rodič a nikdo jiný. Proto musíme být vždy ozbrojeni! Zdraví pro vaše dítě, nechte ho zotavit se. Nechť je spasen Pánem Bohem.

Nemám žádné zvláštní stížnosti na lékaře, kromě toho, že by mohla varovat před reakcí těla, i když se jedná o ojedinělé případy.

Jsme vždy lékař s antibiotiky a dalšími léky, které předepisují něco antialergického: starší Erius, mladší - Fististil v kapkách.

Pro budoucnost už budete vyzbrojeni znalostmi. Dcera mého přítele měla otok a vyrážku na celém těle od obvyklé svíčky z temnoty, kterou sanitka sotva vyčerpala. V manuálu je napsáno - je možná individuální intolerance. Přál bych si, aby se nikdo do takových situací nedostal.

http://www.dermatolog4you.ru/sovet_derm/antibiotic.html - informace pro zamyšlení

Anonymní autor 29. června 2010 22:30

V poslední době mi moje dítě také onemocnělo. nastal kašel a teplota 39. začala dávat součet. 1. den bylo vše v pořádku a po 2. porci, druhý den, začal slizniční edém, kožní vyrážka, rýma, atd. Stav dítěte byl hrozný, jeho tvář se mu zvedla do očí. Vyroben suprastin a hormon. Ale teď je děsivé dávat antibiotika. A pijeme antihistaminika, protože atopická dermatitida.

Wick 10. ledna 2012, 11:08

Je to hrozné, co se ti stalo. Ale součet, jako pediatr, není na vině. Moje dcera má také neschopnost antibiotik a sumamed - jeden z mála léků, které dobře snáší. Z jiných antibiotik - okamžitě je vyrážka po celém těle a průjem, sumamed v suspenzi, normální.

Možná jste narazil na falešný lék? Slyšel jsem, že nyní je asi 30% všech léků falešných, je nutné užívat pouze v osvědčených lékárnách.

Já sám jsem lékař a pracuji na okresní klinice. Velice sympatizuji s vámi, že se to stalo vašemu dítěti, ale věřte mi - pediatr vám skutečně přidělil Sumamed jako jedno z nejbezpečnějších antibiotik pro děti (další otázkou bylo, jaká byla povaha dětské bronchitidy a zda byly nějaké komplikace a zda (jakékoli)). Řeknu vám více - pro děti (i dospělé) s tendencí k alergiím, pokud je to nutné, antibiotickou terapii doporučují makrolidy (Sumamed) a ne chráněné peniciliny. Na stejné amoxiclav, například, jeden z každých pěti alergických projevů je buď vyrážka nebo průjem. u astmatu obecně neexistují exacerbace aminopenicilinů, což je lepší předepisovat. Pak pro nás Sumamed je skutečná cesta ven. Kolik let pracuji - nikdy jsem neviděl takové těžké alergie na něj, jak jste popsali, s největší pravděpodobností vaše dítě má individuální intoleranci na léčivou látku (azithromycin), která je extrémně vzácná, a možná i na jiné složky přípravku (například barviva). Není to tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. A o možnosti, že namísto skutečné Sumamed v lékárně, jste právě dostal falešný (a účinné léky, bohužel, oni falešné často), já bych také myslet. Neobhajuji kolegyni ani drogu samotnou - právě čtete, a nechci, aby se matky jiných dětí začaly zbytečně starat a odmítat. Sumeded v situacích, kdy to opravdu potřebuje a bez ní, může dítě vyvinout závažné komplikace.

Alergie se může stát cokoliv! A to není důvod, proč léčit dítě, když má bronchitidu. Váš první případ, o kterém jsem slyšel. Sama přijala a dítě bylo opakovaně propuštěno a žádné alergie jsem nepozorovala. Jedinou nevýhodou sumamed je dysbakterióza způsobená v nás - no, bohužel provokují všechny tato antibiotika. Ale efektivně a rychle vyléčit bronchitidu a dokonce ani zápal plic nemusí všichni. Kromě toho nejsou v suspenzi dostupná všechna antibiotika. A radím vám, abyste si vzpomněli na budoucnost, že už nebudete předepisováni sumamed a vezmete si něco z alergií při užívání antibiotika.

Zdroje: ještě ne!

Doporučené články

Vzdělávací cvičení pro děti 3 4 roky

Dnes se seznámíme s originálním způsobem, jak se bez dalších úprav.